zondag 31 juli 2016

Vakantie!

Rust en Ruimte



Op vakantie nam ik mijn oude handdoeken mee.
 Vlak na m'n trouwen haakte ik overal blauwe randjes aan. En wat was het leuk om die ouwetjes (na dertig jaar) nu op zo'n mooi plekje op te hangen!

Gister was het ‘zwarte zaterdag’: veel mensen gingen over snelwegen op weg naar hun vakanties.
 En vandaag is het de dag nà die zwarte zaterdag
 en ik hoop dat veel mensen ook die fantastische ervaring hebben op de eerste dag na aankomst op hun vakantie-adres: Wat is het hìer prachtig! 
Daar doe je het allemaal voor, om een paar weken te genieten van een andere omgeving.
Voor wie het van toepassing is: Fijne vakantie gewenst!
En voor alle anderen: Fijne zondag gewenst (in je eigen omgeving)!
Ook een dagje zondagsrust kan Rust! en Ruimte! geven!

Hartelijke vakantiegroet van Margriet
(Meer vakantiefoto's laat ik zien op mijn blog op www.tweedehandswerk.nl)


1 opmerking:

  1. Heerlijk om op vakantie te zijn. Fijne vakantie!
    En super leuk die gehaakte randjes!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m