vrijdag 29 april 2016

Een eigen Freubelparadijsje, wie wil dat niet?

Vorige week liet Esther haar Atelier op de bank zien. 
We kregen daarop veel leuke reacties van andere handwerksters. 
De een heeft een eigen ruimte,
 de ander doet het met een hoekje van de keukentafel 
of de bank. 
Ik heb mazzel, heb een eigen Freubelparadijsje
Zin om een kijkje te komen nemen?
 Op Dirkje Spreeuw heb ik een heleboel foto's gezet. 
Neem er een kopje koffie bij, want het zijn best veel foto's.


Met zoveel ruimte ben ik ook snel geneigd bezig te zijn met veel verschillende projecten.
 Dit is één van mijn WIP's.



Een echte Stashbuster!
Inmiddels ben ik halverwege het aan elkaar naaien 
van de blokjes. 
Daarna nog een rand er omheen. 
Wat voor rand?
 Ik zou het nog niet weten, ik ben nog op zoek naar ideeën ☺. 


Fijn weekend en veel handwerkplezier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m