zondag 13 maart 2016

zigzag gehaakt bloempotrandje


Hebben jullie dat ook soms?
 Zo'n hoofd vol creatieve plannen en een gebrek aan tijd en soms ook energie om ze allemaal te maken ?
Dit projectje was er zo eentje dat al lang in mijn hoofd zat.
Ik ben erg blij dat ik het eindelijk gemaakt heb,
 want het is eerlijk gezegd nog mooier geworden,
 dan ik had verwacht.


Ik ontwierp dit patroontje zelf en haakte het randje in dun garen ( dat is echt het mooist ) in de Filethaaktechniek.
Omdat het zo'n dun garen was duurde dat langer dan je zou verwachten als je het resultaat ziet.
En moest je nu zin hebben om het ook te maken ?
 Ik heb op mijn blog het patroon uitgeschreven in het Nederlands en het Engels :) .
Wel alleen voor eigen gebruik en niet voor commerciële doeleinden natuurlijk...

Veel haakplezier !
En nu ga ik .... breien ;)

1 opmerking:

h&m