dinsdag 9 juni 2015

Van oefenrondjes tot het "echte" werk volgens een bepaalde methode.



Deze rondjes zag ik ruim een jaar geleden op het www.
Via pinterest kwam ik terecht op de blog van Eva's Doodlings.

Een te gekke deken, gemaakt met het "as-you-go-methode" 

Iets wat ik nog nooit heb gedaan. 
Ik kocht bolletjes katoen en maakte de eerste oefenrondjes.
Het bleef (helaas) bij enkele proefrondjes, want onlangs vond ik een koffertje met deze vergeten schat. 


Het koffertje ging mee naar de camping.....
Bedenkend hoe ik dit project het beste kan aanpakken, kwam via instagram de oplossing voorbij.
En afgelopen weekend ging ik voor het échte werk, ik haakte als een tierelier een 11-tal rondjes, wat een productie werk.
Op mijn blog lees je hierover en laat ik je het resultaat zien.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik maakte er lang geleden al eens een deken van, zo leuk om te doen. Vraag mij af of ik m ooit al eens heb laten zien op m'n blog anders wordt het hoog tijd ;D

    BeantwoordenVerwijderen

h&m