woensdag 6 mei 2015

Lente-trol

Eén van m'n zussen vroeg voor een nieuwe knuffel.
Ze had momenteel namelijk een sneeuwman in de raamopening staan,
en dat past nu niet echt meer bij het seizoen.

Ik neusde even op het net, en kwam een zeer tof kereltje tegen, perfect ter vervanging!
Het is een patroon van Mala Designs.
En geloof mij vrij, er zijn vele uren werk in gekropen.
Om alle onderdelen vast te naaien, ben je al makkelijk een tweetal uurtjes bezig (op z'n minst)
maar goed, nu het Tadaa... moment!


Tadaa...



Ze koos voor de Trol met de bloemetjes en de aardbeitjes.
Ik mocht kiezen welke kleuren, op één voorwaarde... absoluut geen paars!
Ondanks de vele uren die er in kropen, vond ik het toch een zeer leuk ventje om te maken!
ik denk... ja ik weet bijna zeker dat ik de andere trol in het patroon ook ga maken.
hopelijk vindt zij hem net zo leuk als ik.

Meer hierover weten? dan kan je terecht op m'n blog


Grtjs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m