zondag 4 januari 2015

Stemmen gezocht

Afgelopen maand heb ik 3 inzendingen gedaan
 op de wedstrijd van ouders en kind amigurumi op de website van amigurumipatterns.net. 
 Jullie kennen Joke en haar website vast van de drie Zoomigurumi boekjes en haar patronen online.

Er zijn 121 inzendingen ingestuurd.
 Een aantal van grote designers en bekenden uit de Zoomigurumi boekjes.
 Maar ook nieuwe en onbekende haaksters hebben meegedaan. Waaronder ikzelf.
En deze week is de stemming.
 Tot 9 januari kan er gestemd worden.

Ik ben dan ook op zoek naar volgers,
 die op mij willen stemmen.
Welke drie inzendingen zijn van  mij? 
Hieronder een foto van mijn inzendingen:



Je mag in totaal op 5 inzendingen stemmen.
 Dus als je wilt kan je het aanvullen met nog 2 anderen. Natuurlijk ben je niet verplicht om op mij te stemmen. 
Maar ik zou het wel leuk vinden!

Wil je ook stemmen? 
Ga dan voor 9 januari en kies hier je vijf favorieten

Alvast hartelijk dank!
Groet AmiFan

2 opmerkingen:

h&m