zaterdag 14 december 2013

Nieuw patroon vertaald...

bron http://irkachan.blogspot.nl/
Dit omdraai poppetje is ontworpen door Irka.
Het is gratis te downloaden op Raverly. En op haar website. In het engels
En nu.... dan ook eindelijk in het Nederlands.
Ik wilde het patroon al lange tijd vertalen, (had voor de zomer al toestemming)
maar kwam er maar niet aan toe.
En eigenwijs als ik ben, haak ik het nooit hetzelfde als de ontwerper het bedoeld.
Ik haak altijd met mijn eigen twist.
Het is geworden Belle en Doornroosje.
Het patroon is gebaseerd op het patroon van Irka.
Wil je liever Belle en Doornroosje, kijk dan aan het eind voor mijn tips.
De rest van het patroon is een vertaling van die van haar.
 Erg leuk om te haken!
En om mee te variëren.
Zien hoe je Belle maakt? Of liever assepoester?
Ga naar mijn blog...
En oh ja... je kan je ook aanmelden voor de haak samen van Pearl de Walvis.
Er zijn nog 15 plaatsen!!!
Fijn weekend
AmiFan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m