zondag 1 september 2013

GIVE AWAY

Dit kan je winnen : Een zelfgemaakte blauwe keukenschort met geborduurde tekst er op.
Zin om mee te doen, ga dan naar mijn blog


Daar zijn natuurlijk wat voorwaarden aan verbonden :-)

Ten eerste, op eer en geweten verklaren van chocolade te houden (maakt niet uit wat, als er maar chocola bij zit).
Ten tweede, niet zo een grote fan zijn van eender welke huishoudelijke taak en geloven dat de te winnen schort een verschil gaat maken.
Ten derde, volger zijn of worden.
Reclame maken mag natuurlijk altijd maar vermits ik zelf nog geen link voor een give away kan zetten kan ik dit moeilijk vragen :-)
Ziezo, veel succes! Op vrijdag 13 september oei :-) maak ik de uitslag bekend.
PIXIE 

2 opmerkingen:

  1. Dol op chocolade (als ik aan een reep begin moet-ie op). Absoluut niet dol op huishoudelijk werk (laat ik iemand anders doen).Als ik de schort win denk ik nog steeds dol te zijn op chocolade, maar het huishoudelijk werk??? Ga dan lekker chocoladetaartenbakken, s toch ook huishoudelijk werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op chocolade! Maak ook meerdere heerlijke chocoladedingen, laatst nog chocoladerotjes gemaakt met sinaasappel , heerlijk! Het huishouden is toch iets wat ik minder vind, vooral omdat het steeds weer moet gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen

h&m