donderdag 12 september 2013

Ben ik weer!

Hallo allemaal!
 
Ik ben al een hele tijd hier niet meer geweest vanwege vakantie, mooi weer, andere dingen doen...
 
Maar dat wil niet zeggen dat ik heb stil gezeten met handwerken!
Ik ben nog steeds met mijn witte zomertruitje bezig aan het breien, (het laatste mouwtje), daarnaast ben ik begonnen met blauw/groen gemêleerd garen nog een zomertruitje uit één stuk aan het breien.
Maar door het warme weer bleef dat weer liggen (ben op de helft).
Jullie kennen het allemaal vast wel...
 
Maar nu ben ik weer begonnen met mijn hele grote project:
 
Ik heb weer helemaal de haakspirit te pakken!
Ik heb alle vierkanten af gehaakt en nu haak ik om elk vierkant nog een randje met vasten.
Dan wil ik de squares aan elkaar naaien of haken dat weet ik nog niet zo goed...
 
Hieronder een aantal foto's met de vorderingen van mijn deken.
 










 
Groetjes Ingrid


2 opmerkingen:

h&m