maandag 30 september 2013

badmat



Ik vond dat ik een nieuwe badmat nodig had
En de zpagetti ik pas had gekocht leek me zo mooi te passen bij het interieur van mijn minibadkamerken...


Dus toog ik aan het haken.
Omdat golfjes en badkamer een nogal logische combinatie is, werd het de ripple stitchsteek van Lucy van attic 24
Die steek werd vakkundig vertaald naar het nederlands door Charlotte van Charami.


De zijkanten van mijn mat zijn wat slordig uitgevallen. Toch ben ik erg tevreden van deze nieuwe aanwinst!
Wil je het ook eens maken ?
Mijn mat meet 110 op 67 cm en ik gebruikte er 3 bollen zpagetti voor ...





3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook eens een badmat gehaakt met een tunische steek, ook die is niet helemaal rechthoekig. Dat komt door de ongelijkmatigheid van de Zpagetti. Deze is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om dat met zpagetti te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m