zondag 10 februari 2013

Wat leuk!

Wat ontzettend leuk,
  dat ik ook aan dit leuke blog mag deelnemen!
Ben zelf net begonnen met een blog, 
het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij en moet sommige dingen nog uitvinden over hoe en wat. Ha Ha.

Nu mijn eerste berichtje hier op Haakmaaraan.

Toen ik het boekje kerstballen haken tegen kwam,
  kon ik deze niet laten liggen, 
zo enthousiast als ik was en  heb ik gelijk katoen gekocht en ben gelijk begonnen aan de geweldige sneeuwmannen.


En dit is het resultaat!!

Daarna bij Intratuin een paar witte takken gekocht, 
bij de Wibra een paar sneeuwvlokken 
en de sneeuwmannen voelen zich helemaal thuis!!

2 opmerkingen:

  1. Welkom, maar geen idee wie je bent..Misschien handig als je een link plaatst naar je blog.
    Mooie sneeuwpopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat een link hoor elizabeth......

    onderaan geplaatst door WAT LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen

h&m