donderdag 14 februari 2013

Dit móet ik gewoon even delen

Wat is gewoon wil delen met jullie is dit...
Vandaag kwam er een doos vol met knuffels binnen.
Misschien denken jullie 'wat is daar bijzonder aan', maar...
Op mijn weblog create, love, give
  staan projecten voor goede doelen.
Elke paar maanden staat er in mijn winkel 
een ander doel centraal.
De vorige keer was het mutsen haken/breien 
voor Daniël den Hoed.
Deze keer is het knuffels en/of slingers haken voor het Sophia Kinderziekenhuis.
Wat zo geweldig is, is dat iemand dus gewoon 35 knuffels heeft gemaakt en opgestuurd!!
Hieronder zien jullie foto's.
Is het niet geweldig?


Zo lief en kleurrijk. Daar worden die kinderen vast en zeker blij van!

Zoals jullie zien, passen er nog veel meer knuffels bij.

Ook heeft er iemand al heel mooi een slinger gehaakt.
Die kun je hieronder bewonderen.


Natuurlijk hoop ik dat er nog heel veel knuffels en slingers bijkomen, zodat de hele kasten in de winkel bovenop vol staan met knuffels. 

Tot horens.

Happy Crafting,
Erika

8 opmerkingen:

  1. Hoi Erika,

    Wat geweldig dat je dat hebt binnen gekregen!
    Ik heb zelf ook een goed doel, misschien wil je die ook een keertje promoten?
    hobbywerkjes-kinder-knuffels.blogspot.nl

    Hobby Groet,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maaike,
      Natuurlijk wil ik dat doen.
      Ik zal hem binnenkort alvast op mijn pagiina van goede doelen erbij zetten. :D
      Wat leuk dat jij ook zo goed bezig bent.

      Groetjes en tot horens,
      Erika

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Echt wel! En er komen als het goed is nog veel meer binnen! :D

      Verwijderen
  3. Lief zeg al die knuffels zo te samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hola sos una genia de los abrazo y de tanto amor a los niños es un abrazo de amor infinito beso ,abrazo grande como el universo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ¡Muchas gracias! Un comentario bonito. Esperemos que es corregir la traducción, a través de la máquina, hahah. ;)
      Saludos, Erika

      Verwijderen

h&m