woensdag 27 februari 2013

Cute-amigurumi

Ik mag aanhaken. En dat is fijn. Ik volg jullie al langer. En wil nu via deze weg mijn blog wat meer promoten. Ik sta op internet bekend onder Ami fan. Ik ben actief op meerdere websites en heb sinds 2012 een eigen blog. Daarop plaats ik foto's van mijn creaties. Maar ook eigen ontwerpen van Amigurumi's. Deze patronen zijn gratis in te zien en te gebruiken. Verder heb ik veel patronen in huis, her en der verzameld. Daarin zitten nog voldoende uitdagingen om te gaan haken. Ik schroom niet om in een andere taal een patroon te proberen. De basisprincipes zijn hetzelfde dus heb ik ze in het frans, engels, japans en russisch.
Ik hoop dat jullie mijn blog willen bezoeken en ik zal ook hier regelmatig een update plaatsen. Voor mijn blog ga je naar: http://cute-amigurumi.blogspot.nl/ Daar vind je ook mijn laatste update met foto's van Al-i-ien, en de boekenleggers die ik tijdens mijn skivakantie heb gemaakt.
Tot ziens, ami fan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m