maandag 30 juli 2012

Mijn sprei is klaar!!!! 
Heb er heel wat uurtjes en wol in zitten, maar ben er heel blij mee. 
Hij staat zo mooi in de slaapkamer en past helemaal bij het interieur.
 Er moet alleen nog satijnlint door de gaatjes in het midden en de zijkanten en dan met strikjes aan het voeteneind, maar ik kan heel moeilijk aan 12 meter satijnlint komen.
 Wel per 2 mtr, of 5 mtr, maar niet 12 mtr. aan één stuk. 
Iemand een idee, waar dat wel te koop is via een webwinkel???????

De zijkant

Bijschrift toevoegen

De achterkant
Deze sprei heb ik zelf bedacht, alleen het donker roze blok heb ik ergens vandaan,
 maar weet echt niet meer waar, 
dus mocht iemand de site ontdekken, 
geef mij dan een seintje, 
dan kan ik het hier vermelden, is wel zo netjes.

Fijne dag nog voor iedereen.

9 opmerkingen:

  1. Mischien kan je het kopen bij Kantjeboord in Amsterdam, of Jan de kleinvakman op de Albert Cuypstraat, Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je deken is werkelijk prachtig geworden. Mijn complimenten.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden, een waar pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk mijn ogen uit wat een schitterende sprei.
    Wat staat die mooi op het bed,
    Veel werk maar je hebt ook wat speciaals hoor.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk, geduld en ijver.

    gr
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie,geweldig is die en je hebt zo zeker heeel veeel eer van je werk!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ben er erg blij mee!!!

      Verwijderen

h&m