zondag 1 juli 2012

Hoor jij ook de zee?!?!

Ja en deze prachtige schelp geeft je ook echt een vakantie gevoel!
Vakantie heb ik nu wel,deze prachtige schelp niet,ha,ha....
Maar ooit ga ik hem eens maken.
Deze prachtige schelp is van Lazymuse Productions ,
ik heb echter wel een patroon gevonden van de medium uitvoering.
Deze kun je vinden op mijn blog,
maar ik hoop nog eens de large te kunnen vinden zoals hier staat afgebeeld.
Tot die tijd maar wat anders haken en daarnaast aan mijn 'verstand op nul'haakwerk werken....

groetjes
Angeline
van 

                                        

9 opmerkingen:

  1. Hallo,

    eine tolle Muschel. Superschön.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi die schelp ! Lijkt me knap ingewikkeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me best meevallen,patroon inmiddles gevonden,staat op mijn blog bij de schelp onderaan....

      Verwijderen
  3. PRACHTIG Fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. patroon vind je op mijn blog bij de onderste afbeelding van de schelp

      Verwijderen
  4. Es una maravilla!!
    beso desde Argentina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. se puede conectar patrón que se encuentra en mi blog en el enlace de abajo de la imagen del forro del fondo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg die schelp, lijkt me alleen niet zo makkelijk..

    BeantwoordenVerwijderen

h&m