donderdag 23 februari 2012

Dekentje met herinneringen

Hallo lezers hier,

Sinds een paar dagen mag ik hier ook berichtjes plaatsen en dat vind ik natuurlijk erg leuk.
En het komt goed uit, want ik heb net een dekentje afgehaakt.




Het is gemaakt van allemaal resten wol van dingen,
 die ik eerder gemaakt heb of die ik gekregen heb
of waar iemand anders iets voor mij van heeft gemaakt en ga zo maar door.
Een heerlijk dekentje vol met herinneringen dus.

Het was helemaal niet moeilijk en heerlijk relaxed om te haken
zonder nadenken of tellen.
 Ik ga vast en zeker nog een keer zoiets maken.
 Ik heb er nu al zin in.

2 opmerkingen:

  1. Het is een mooi dekentje meis!
    En juist extra mooi door al die herinneringen die het met zich mee brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo'n deken vol herinneringen, dat geeft er toch iets extra's aan...

    BeantwoordenVerwijderen

h&m