donderdag 12 januari 2012

Wool Eater Blanket 2012 week 1

START

Zoals je ziet,
en op twitter al hebt gehoord
 en sommigen al een glimp van hebben gezien,
ga ik helemaal los voor the Wool-Eater Blanket project!
  Afgelopen woensdag was de start van dit project
en op deze link kan je het eerste bericht al lezen..
ik popel om jullie al wat te laten zien, want ik ben al begonnen....
ik kon het niet laten....
Voor week 1 ben ik klaar....
 hoe groter hij wordt, hoe langer je over 1 toer doet...
elk gekleurd  blokjesrand, bestaat eigenlijk uit 2 toeren,
dus het zijn 6 rondes en 12 toeren.....
voor deze week heb ik al een voorsprong door mijn enthousiasme... 
 maar dit tempo gaat vast minder worden
naarmate de toeren groter en langer en langzamer gaan....
Op Flickr is een groep gestart voor alle Wool-eters!!!

1 opmerking:

h&m