vrijdag 30 december 2011

Hartjes

Het is al eventjes geleden dat ik hier nog iets heb komen posten, sorry daarvoor, je kan ook altijd alles op mijn eigen blog gaan bekijken.

Ik ben momenteel vooral aan het haken voor poekie , neem zeker eens een kijkje!
Ik maakte al een paar kleine dingen en nu ben ik aan hartjes bezig

Ik vond het hartjes patroon bij haar
Voor wie interesse heeft, hier de vertaling van het patroontje.


Ik heb met haakpen 3mm gehaakt
Je bent met het eerste bultje te haken.
1) 2l, 8v in de 2e l van de haakpen (8v)

2) 2v in elke v rond (16v)
3-6) 16v rond (16v) Hecht de 1e bult af.
Maak nu nog een bultje zoals de eerste, maar niet afhechten!
7) nu de 1e en 2e bult aan elkaar haken door over 3 steken 3v te haken en haak dan verder in het rond over de overige steken (28v)
8) 28v, rond

9) 1v, minderen, 1v, minderen, 1v, minderen, .... rond (19v)
10) 19v, rond

11) 1v, minderen, 1v, minderen, 1v, minderen, .... rond (13v)
12) 13v, rond
13) 1v, minderen, 1v, minderen, 1v, minderen, .... rond (9v)
opvullen!!

14) minderen, minderen... (4v)


Als je wilt kan je dan nog de einddraad naar boven halen om daar een 15tal lussen te maken zodat je het kan gebruiken voor sleutelhanger ofzo!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m