maandag 10 oktober 2011

Twee mutsen worden één!

Deze muts heeft niets met haken te maken, maar voor de blog: Haak maar aan, mag toch alles op handwerkgebied? Voor mijn eigen blog 365 mutsen, probeer ik alles uit de kast te halen om mijn doel te bereiken.
Dat betekent dat ik niet elke dag een muts kan breien qua tijd, maar wel iedere dag een muts kan maken! Zo eentje is het er vandaag, twee mutsen worden één muts!
Verknip uit een oude muts de folklorerand, en schuif deze rand over de grijze muts heen, naai hem vast met een zigzagsteek, en hup je muts is af!
Zo kan je natuurlijk ook leuke collen maken en sjaals.
Ik ben helemaal geïnspireerd door Nicole Recourt, Google haar naam maar eens.
Zij organiseerde afgelopen zaterdag in Vinkeveen haar workshop: Fruts je Kunst! Zij werkt hoofdzakelijk met tweedehandse gebreide materialen.


Erg leuk allemaal.

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf idee! Hij is prachtig! Heel leuk die mensen die je inspireren...heb ook al bij haar facebook gekeken, misschien moet ik ook eens zo'n workshop doen. Is alleen wat uit de buurt voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen

h&m