maandag 3 oktober 2011

Help: Actie voor het Goede Doel


Lieve bloglezers,

Ik weet niet hoe ik dit berichtje moet beginnen. Misschien moet ik maar gewoon beginnen bij het begin: mijn wens om voor het goede doel te handwerken...

Die wens gaat nu uitkomen, want het goede doel is gekozen, de blaren staan op m'n vingers. Kijk mee!


Deze mooie sjaal, want dat is 'ie' toch wel, ga ik veilen voor het goede doel. Misschien kunnen jullie het al wel een beetje raden. Het goede doel is deze keer Pink Ribbon. Met oktober borstkankermaand kan een roze sjaal natuurlijk niet anders...
De afmetingen van deze gestokhaakte sjaal zijn:
140 cm * 15 cm
Materiaal: 100 % acryl
De sjaal kan net niet 2x om je nek, maar daar is ze ook veel te dik voor! Deze lekkere warme wintersjaal draag je gewoon enkel!

Hoe werkt het:
Vind je deze sjaal helemaal het einde, laat dan hier een berichtje achter met wat jij voor deze sjaal over hebt. Eind oktober kijk ik wie het hoogste bedrag geboden heeft, waarna de sjaal zal verhuizen naar de nieuwe eigenaar.
Dus, help Pink Ribbon en verwen jezelf met deze leuke sjaal!

Willen jullie dit berichtje aan zoveel mogelijk mensen laten lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

h&m